لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
رقابت جالبی می شود ، ما برای پیروزی تلاش خواهیم کرد

رقابت جالبی می شود ، ما برای پیروزی تلاش خواهیم کرد

جانلوئیجی بوفون سنگربان محبوب یوونتوسی ها پس از مشخص شدن رقیب یووه در لیگ قهرمانان اروپا ، در مورد دورتموند و شرایط بیانکونری در اروپا گفت .

" من از این قرعه خوشحالم زیرا می توان گفت همه منتظر بودیم که با آن ها روبرو شویم ! البته این حرف به این معنا نخواهد بود که دورتموند حریف ضعیفی است ، بلکه به این دلیل که این دیدار برای ما یک آزمون جدی خواهد بود که متوجه شویم در این سطح اروپایی می توانیم تا کجا پیش برویم. این می تواند یک بازی زیبا و لذت بخش باشد "

" ما در ورزشگاهی فوق العاده و باشکوه بازی خواهیم کرد و برای رسیدن به برلین باید از وستفالن عبور کنیم . تیم ها در لیگ قهرمانان اروپا نسبت به لیگ داخلی خود عملکرد بهتری دارند که شاید دلیل آن احساسی باشد که این مسابقات به شما به عنوان بازیکن می دهد "

" ما در برابر دورتموندی بازی می کنیم که قدرتمند است ، آن ها تیم بسیار خوبی هستند. قرعه می توانست برای ما بهتر هم باشد همانگونه که نباید فراموش کنیم قرعه بدتر هم امکان داشت "

" دورتموند تیمی است که من آرزوی رقابت با آن ها را داشتم و این یک جدال و آزمون دشوار برای ما و هوادارانمان است  ایموبیله می خواهد گلزنی کند اما من می گویم که این اجازه را به او نخواهم داد "

" یوونتوس همیشه برای پیروزی بازی کرده و ما در لیگ قهرمانان هم، همین هدف را دنبال می کنیم . می دانیم که این رقابت ها سطح بالاتری نسبت به سری آ دارد اما برای ما مهم رسیدن به هدف و خوب ظاهر شدن است "

" من منتظر روز بازی هستم ، ما در خانه شکست ناپذیر و قدرتمند هستیم و می توانیم هر تیمی حتی دورتموند را شکست دهیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: